ZS CLUBKLEDIJ

Clubkledij bestellen

Tijdens de wedstrijden wordt er van de zwemmers verwacht dat zij in ZS clubkledij aanwezig zijn. Dit wil zeggen een rode ZS T-shirt, ZS Hoodie.

Via deze link kan u het bestelformulier downloaden en per mail terug bezorgen aan de kledijverantwoordelijke, vermeld op het formulier.

De bestellingen zullen gegroepeerd worden. Er zijn twee bestelmomenten tijdens een zwemseizoen: eentje aan de start van het seizoen en een tweede in de loop van April. Wij vragen ook aan onze wedstrijdzwemmers om een blauwe short te voorzien op wedstrijden.
Hierin laten we jullie de vrije keuze wat betreft het merk, liefst wel in een sneldrogende kwaliteit.

Graag zien we ook zoveel mogelijk onze supporters voornamelijk op grote wedstrijden in onze speciale ZS supporterskledij verschijnen, voor de dames zijn er T-shirts met V-hals of topjes voorzien.

CONTACT

Inge De Gendt - contact